четвртак, 12. јануар 2017.

Амезарак - ''Non Lucidum Trisetita'' 2016 (Recenzija)


Izdavač: Symbol of Domination Prod
Distributer: Satanath records



Album ''Non Lucidum Trisetita'' je peto full legth izdanje one man benda Амезарaк. Peto u roku od četiri godina. Vidi se da Lord Dead-u ne nedostaje inspiracija i želja za aktivnim radom. I to je moram priznati za svaku pohvalu. Jer slušajući predhodna izdanja pomentog benda nisam primetio da se radi o takozvanoj hiper produkciji i konstantnom izbacivanju materjala. Već da je u pitanju angažovan i vredan rad.


Slušajući ovaj album probudio sam sećanje na dane kada sam eksperimentisao sa raznim metal podžanrovima, na dane kada sam zavoleo black metal. Mada, moram priznati da nisam baš neko ko previše sluša ovaj pravac i ne zanima se previše za bendove koji ga sviraju. Ali iskreno cenim black metal, naročito black metal kao što izvodi Амезарaк. 

Ovo izdanje karakterišu izrazito melodične deonice koje su ne previše depresivne ali dovoljno melanholične i sive da su me neke pesme podsetile na bend Windir čiji sam veliki poštovalac. 

Samim time ovo izdanje od mene ima veliki plus i sigurno još jednog vernog fana u svojoj bazi. Što se vokala na albumu tiče on je produkcijki suv i sirov i pravi kontrast u odnosu na harmonske gitarske deonice koje posebno krase ovaj album. Te, u kombinaciji sa mid tempom dovode do toga da možemo zaključiti da se ovde radi o melodičnom ambijentalnom ''zimljivom'' black metalu.

Ovo je album koji je produkcijski ''polu-sirov'' i koji broji osam pesama koje su prepevane na maternjem - ruskom jeziku. Od kojih bih izdvojio nekoliko kao što su: Хoрноя надежды, Kак сон, Надежда.

Recenziju napisao: Bagzy HB
HB Ocena: 9/10


Нема коментара:

Постави коментар