четвртак, 5. јануар 2017.

NordWitch - ''Mørk Profeti'' 2016 (Recenzija)


Izdavač: Satanah records


Nord Witch je jedan od onih bendova gde cura vodi glavnu reč, jedan od bendova gde žena pobija činjenicu da joj je mesto kraj sudopere. Hehe' mislim da sam ovo već napisao negde? Ali svakako nisam imao nameru, tada ali ni sada da ovo zvuči šovinistički. Jako mi je drago što je sve više metal bendova gde su cura frontmeni koji grovaju iz petnih žila i nekada zadaju domaći svojim muškim kolegama. 

Ovih dana sam bio u prilici da preslušavam aktuelni album benda Nord Witch, album po imenu  ''Mørk Profeti'' što u prevodu znači Crno Proročanstvo. Ja još sabiram utiske, i čini  mi se da tome još neće doći kraj te, sam se latio penkala da što pre zabeležim sveže impresije. Jer valjda to i jeste smisao recenzije? Preneti prvi utisak čitaocu iste.

Album broji devet brzih i melodičnih death metal numera. Otvara ga brutalan ali u isto vreme melodičan intro u trajanju od dva minuta za koji se čini da je bend imao nameru da nam u ta dva minuta i kusur minuta jasno i kvalitetno predstavi ono što nas očekuje do kraja albuma. I jeste tako, veći deo albuma je protkan melodijom i klasičnim death metal rifovima. Pesme su zavidnog trajanja između 4 i 6 minuta.Jednom rečju na ovom albumu se nalazi kvalitetan aranžman što ga čini jako slušljivim. Kada je produkcija u pitanju, tu je takođe dobro odrađen posao - ne previše ispeglano, to je po meni recept za dobro produciran album. 

Recenziju napisao: Bagzy HB
HB Ocena: 10/10

Нема коментара:

Постави коментар