петак, 26. мај 2017.

Feeding The dead - "First official undead EP" 2017 (Recenzija)


Izdavač: Jes Boli Ga Kurac records


Drugi maj na Moravskoj laguni - mesto gde se svake godine, istog dana, okuplja okuplja "masa kritična". Za mene to beše izuzetno naporan dan, mnogo piva i svirke, Jednom rečju baš se nakupilo! I baš kada sam se spremao da pođem kući, prišao mi je Vladimir  Grozdanović - bubnjar benda Feeding The Dead.

U ruci je držao audio disk sa kojim me je tako reći pozdravio i zamolio da isti primim kao poklon od benda. Poklone ne odbijam te, sam isti rado prihvatio. Ali za uzvrat pišem par redova o ovom EP izdanju. Jer...Uvek treba ispoštovati bend koji zna kako treba postupati sa sedmom silom.  


Ni malo stidljivo i odmah na prvu EP otvara pesma po nazivu "Alternative Firepower", gruvački - melodična thrash/dead mašinerija koja lomi kosti svežih leševa na bojnom polju. Dok se gusenice tenka upliću u creva još živog generala čiju ciku prelama huk granata i pogled muti gusta nuklearna prašina. Sve protutnji kao oluja i za sobom ostavi gitarski solo koji vas od sredine pesme proganja i ostaje u ušima do kraja albuma. 

"Inside Out" - Zašto me vokal natopljen efektima mnogo podseća na rane radove Pantere? Skroz u "Power metal" i "Cowboy from Hell" stilu i jako pamtljivo. Kasnije se vokal pretvara u nešto što liči na kasnije radove pomenutog benda. Takođe instrumentalno ništa manje angažovana od predhodne pesme. Jednom rečju ova stvar je hit!

Poslednja pesma na albumu je krojena za one koji poštuju staru školu ali ujedno vole i ovu "novu". Te, vam je jasno da ovo nije onaj suvoparni trešeraj sa početka 80' ih. U pitanju je mešavina nove i stare škole, u kojoj se prepliću terce, brejkovi i angažovana ritam sekcija. "Dead must be fed" je stvar koja je potrebna mnogim mladim bendovima koji furaju ovaj metal žanr.

Recenziju napisao: Bagzy HB
HB ocena: 8/10

Нема коментара:

Постави коментар