субота, 5. август 2017.

War engine - "The Verdict" 2017 (Recenzija)


Prvi put sam se sreo sa bendom War engine pre oko sedam godina na Ljubičevskoj gitarijadi, gde su ako se ne varam? Osvojili drugo ili treće mesto? Pamtim nekoliko kepeca koji su razšrafljivali binu i tresli iz srca. - (to se oseti i na kraju pamti kao dobar nastup.) Rekao bih da su u pravom trenutku došli pred publiku u mom kraju, jer tih meseci/godina  vladala je blaga thrash metal eksplozija među ljudima. Jednom rečju War engine je lepo primljen od strane publike. Energija tog nastupa ni mene nije mimolišla, tako da od tada, pa do danas, ne tako angažovano pratim rad ovog sastava. Te, sam ispratio i izlazak novog albuma po imenu "The Verdict



Želim da napomenem da nikada nisam bio naročiti ljubitelj domaćih thrash metal izdanja, (izuzev nekolicine koja pak' i nisu čist thrash) pa ni ovo izdanje me nije "preobratlio". No, ipak album The Verdict me je pošteno istresao i pocrneo um. 

Album koji broji osam pesama u metal vodama važi za "tanko" izdanje. Ali ovo nikako nije tanko izdanje. Jer The Verdict je izuzetno besan, mastan i DEBEO album. Gust kao vrela smola koja vam se lepi za glavu, kida kožu i kosu sa sve skalpom. Treba li još nešto dodati? 


Hard core uplivi su još uvek prisutni u pesmama - naročito se to čuje u pesmi Absence of god. Koja me neodoljivo podseća na neke starije Sepulturine radove.

Naravno, na albumu se izdvaju i druge pesme kao što su Hold your ground, Stabbed i naročito predposlednja pesma na albumu, odpevana na maternjem jeziku, Užas. (nisam siguran, ali mislim da je ovo prva pesma koju je bend odpevao na srpskom.) 

Preslušavajući neke ranije radove ovog benda utvrdio sam da je ovo vokalno i instrumentalno najzreliji album. I da je War engine ovim albumom utemeljio trnoviti put na domaćoj metal sceni. Ali verujem i šire... The Verdict se sluša "s'nogu" i u svojih pola sata besa će vam pomračiti um i naterati vas da u ritmu cupkate nogom ili tresete glavom - ako vam ona uopste i ostane na ramenima do polovine albuma?

Recenziju napisao: Bagzy HB
HB ocena: 9,5/10

Нема коментара:

Постави коментар